Glad påsk

2009-04-09 / 10:31:10
Sista dagen innan lovet, missar första lektionen eftersom jag råkade ställa min klocka fel (ställde om den imorse vid 7 och trodde den stod på 7.40, jag hade ställt den på 4.40) och har därför inte hunnit packa. Det ska dessutom komma en tjej och titta på lägenheten och då kan det inte heller se ut hur som helst. Typiskt att jag ska försova mig just idag!

Planerna för lovet ser ut som följande..

Fredag: Skoterutflykt och middag hos mamma och pappa
Lördag: Jobb 10-18 och påskmiddag hos Robins mormor och morfar
Söndag: KOT kickoffparty med tema "Vad jag är om 20 år" (några förslag?)
Måndag - Fre: Ledig (!!)
Lördag: Inflyttningsfest

Det kommer nog att bli en underbart lov!

Tänkte visa vad jag har på mig innan all stress för dagen börjar. Jag har på mig jeans från H&M, vit tröja från GT och kort jacka från Zoul 


Kommentarer
Postat av: Hanna

Inflyttningsfest? Har du flyttat och har jag missat det?

2009-04-09 @ 14:07:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: