Berg och dalbana

2009-08-10 / 19:41:19
Idag har jag varit ledig. Har hälsat på hos mormor, kollat in tyger till vår bäddsoffa och försökt maila om resan som jag vill göra, som jag verkligen håller tummar och tår att den blir av. Jag skulle bli så överlycklig då att jag inte ens kan beskriva!! Vår stugweekend är också på gång att bli av och jag har bokat en klipp och färgtid på torsdag. Så då åker jag till Umeå tillsammans med vackra Sannapanna! Resultatet blir helt enkelt en överraskning då jag även åker till Råndalen på torsdagkväll. Det kommer att bli kass uppdatering här i veckan med andra ord.

Ikväll har jag varit ute på en promenad tillsammans med Terese och just nu väntar jag bara på min skjuts. Imorgon hoppas jag att vädret är bättre så jag kan få lite färg!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: