Bored

2009-08-25 / 14:03:53
Denna vecka jobbar jag endast lördag och söndag, så det är mycket ledig tid nu. Är ovan att vara ledig så pass många dagar i sträck. För att vara ärlig blir jag rätt uttråkad. Har just varit på en långpromenad och nu ska jag åka på Apoteket och sedan köpa ännu mer färg till vår mur. That's about it.

Måste tipsa er om att Nelly.com har fri frakt hela augusti. Har trillat in rätt många fina höstplagg där så det måste ni definitivt spana in.  
(klicka på bilden för att komma till Nelly.com)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helvette malin, då är vi två! Har varit ledig sen vi var i stugan tillsammans och jag håll på att dö. det är så jäkla tråkigt!

2009-08-25 @ 22:10:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: