Hemma!

2009-08-17 / 09:37:32
Jag är hemma från en helt galen helg i Härjedalen. Naturen där är extremt fin och vi har fiskat bäcköring både fredag och lördag. Sedan har vi hunnit med en tripp in till Hede med Robins farmor och på fredagen kom även deras pappa och hans kompis upp från Stockholm. Lite mystiska och tråkiga saker har också hänt och när man bor sådär långt ut i skogen så är det långt till närmsta sjukhus. Men slutet gott, allting gott!

Idag ska jag hjälpa Sanna och Jimmy med att flytta och vid fyra så åker jag till nästa stuga, i Rundvik. Där jag ska spendera ett par dagar med Jenny och Elin. Vi ska tydligen åka vattenskidor..önska mig lycka till, haha!









Kommentarer
Postat av: robin

Vem fick största fisken tro :)

2009-08-20 @ 22:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: