Jag är utmattad

2009-08-07 / 08:21:53

Jag är helt utmattad i hela kroppen. Låg hemma hela kvällen igår med huvudvärk, men vi hyrde en film så det var mysigt ändå. Igår jobbade jag mellan 8-16 och idag gör jag också det! Ikväll har jag även planer på gång, roliga planer. Vi har bestämt att ha en liten grillfest ikväll, jag och tjejerna och så en massa annat folk. Det kommer att bli toppen! Sofie fyller dessutom år imorgon, så det blir ett perfekt tillfälle att fira henne också. Jag har längtat efter det hela veckan.

Här kommer en lite försenad dagens, från igår. Ville visa mina fina ballerinaskor, men jag insåg just att de inte syns så bra på bilden. Jag hade iallafall på mig svart topp från AA, Skjorta, jeans och skor från H&M


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: