Kvällens

2009-08-28 / 17:55:33
Idag har vi varit i Lycksele, har köpt massvis med saker till huset eftersom det behövs massa småprylar för att göra det riktigt hemtrevligt. Fick även med mig lite brun utan sol och ett par fina leggings hem (de ser ni här nedanför). Alla andra saker ska jag försöka visa er sedan! Nu ska vi bara hoppa in i bilen och hämta upp Sofie och Morgan och sedan ska jag väl unna mig en cider på Pizzerian efter allt spring idag.

Såhär ser jag ut ikväll. Mina nya leggings med lack på sidorna från Åhlens, randig tröja från H&M organic cotton och skor från Chilli. Har även lockat håret med min Icurl, det tar endast ett par minuter innan det är klart. Väldigt lättsamt och bra!


Kommentarer
Postat av: jenny

Snygging! :D

duuu jag har försökt styra ihop sju personer men det går trögt! Du vet inte ngn som vill följa? Jag och Elin pratade om att hitt apå ngt annat annars, vet inte bara vad ;P men vi måste höraaas :):)

2009-08-28 @ 20:45:25
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: