Long gone

2009-08-10 / 12:38:05
Igår fick jag en ingivelse att jag skulle ta ut mitt löshår, jag ville ha förändring. Det är nog därför ni sett mig i allt från svart hår till blont. Så med lite hjälp så var alla extentions borta och nu känns det som att jag knappt har något hår kvar på huvudet. Men sanningen är nog att jag har lika mycket hår som jag alltid har haft, nu känns det bara som att det är mindre. Skönt känns det iaf, det är så mycket skötsel med extentions, speciellt med blonda då de blir så torra. Nu ska jag bara gå till frisören och fixa mitt hösthår.

Jag tror att jag vill ha något sånt här, liknande mitt naturliga hårfärg för att mitt hår ska få vila från allt vad löshår och blondering heter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: