Lördagens

2009-08-01 / 16:19:53
Idag ska jag på kalas så jag är finklädd. Gillar att klä upp mig lite med klackar och så! Terese fyllde nämligen 19 igår och jag jobbade hela kvällen mellan 16-03 så jag hade ingen möjlighet att gratta henne då. Så det blir idag istället. Synd att min present till henne ej har kommit än. Men det ska bli så kul att åka ut till Svartbäcken, var ett tag sen jag var dit! Sen pratade vi om att gå på Harry Potter senare ikväll.

Har på mig transparant topp från Bik bok, jeansjacka Zara, jeans diesel, skor scorett och så har jag nyligen lärt mig att göra en inbakad fläta på mig själv. Superbra!

Jag var tvungen att ta på mig ett vitt linne under för bilderna eftersom toppen blev otroligt genomskinlig med blixten. Men nu har jag den utan linne under för det är så otroligt mycket finare, och så ska förhoppningvis ingen fota mig mer idag.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Så jävla grymt snygga skor!! :)

2009-08-01 @ 18:46:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: