Projekt

2009-08-26 / 14:24:15

Har suttit i en kvart nu och försökt knåpa ihop ett inlägg, inspirationen är helt enkelt inte med mig idag. Jag har iallafall spenderat dagen med mamma, vi har ätit en jättegod lunch tillsammans. Träffade även Terese som kommit hem från Bulgarien, jag är liite avundsjuk på hennes fina brunfärg vill jag lova!  

Ett av mina andra projekt för att sysselsätta mig idag är att försöka göra klart vår kökssoffa. Den som jag målat vit och som vi nu håller på att klä med tyg, och som jag även köpt kuddar till idag. Jag känner på mig att det kommer bli super är allt är klart!


Kommentarer
Postat av: Ann

Åh vad roligt att se vad fint du gör i huset :)

väggorden var också jättefina!



by the way, så har jag börjat blogga igen också. :)

2009-08-26 @ 16:18:57
URL: http://nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: