Kedjor

2009-08-02 / 14:40:37

Nu är det söndag och veckorna flyger iväg. Igår spenderade jag kvällen hos Terese där vi fikade och pratade en massa om allt möjligt, när hon blev allt för trött så åkte jag hem till vårt hus och vi såg ett par avsnitt av Oz innan vi somnade. Klev upp imorse och åkte till jobbet, blev rätt trist och grått idag trots att solen sken imorse. Det känns nästan som höst då jag sutiit och tittat på höstkläder, skor och smycken.

Till hösten vill jag ha ett halsband med massa kedjor, det är så snyggt till ett enkelt vitt lite oversize linne. Hittade två stycken, ett lite billigare från H&M (1:a bilden) och ett från Friis och co. Tycker att det andra var snyggare med de smalare kedjorna och korset. 
 (klicka)


Kommentarer
Postat av: Putte

hej min vackra vän! Kan inte du komma till Umeå i helgen, då är jag ledig och så kan jag snacka med Jenny om hon också kan komma? :) Det känns som om ditt och mitt schema börjar trappas av men jenny har nog fortf asmkt jobb kvar! måste kolla hennes lediga dagar för jag kan nästan när som helst nu ! :)

2009-08-02 @ 23:10:27
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: