Jag behöver råd

2009-12-18 / 19:56:14

Jag har för ovanlighetens skull på mig mjukiskläder idag. Himla bekvämt, enkelt och skönt att ha i den här kylan. Mormors stickade tjocksockar sitter även på fötterna. Ska se en film strax och jag är så trött så jag kommer nog somna tidigt ikväll. Mest ledsen är jag över att jag inte har köpt något godis till ikväll, hade varit gott att ha något att tugga på i soffan.

Vad tycker ni föresten, vilken klänning ska jag ha på julafton och vilken ska jag ha på juldagen. Har lite beslutsångest..


Kommentarer
Postat av: Anonym

Den röda på julaftonen

2009-12-18 @ 23:21:56
Postat av: Emma

Jag tycker den röda på jul och blå på juldagen :) Rött på julafton är ju alltid klockrent! :)

2009-12-19 @ 12:19:13
Postat av: pappa

om du tar den röda på julafton så tar jag den blå sen byter vi nästa dag

pappa

2009-12-19 @ 21:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: