Sonia Rykiel

2009-12-07 / 17:49:29

Har precis tagit mig tid att gå igenom Sonia Rykiels kollektion för H&M. Var bara ett fåtal saker som föll mig i smaken i underklädeskollektionen som släpptes i Lördags. Men jag tror därimot att jag kommer vilja ha ett par plagg ur vårkollektionen som består av stickat och randig. Den  släpps i Februari om jag inte har helt fel..

De här är mina två favoriter, enkelt och fint. Trosorna som går upp till midjan var ingen hit!



Nu ska jag byta om och åka och träna Core + kondition och så vill jag bara berätta att jag fått mitt sim-kort idag så ni får gärna skicka ett sms så jag kan spara era nummer igen..


Kommentarer
Postat av: Marina

Vi stod efter vägen på en p-ficka, tog en paus.. :)

2009-12-08 @ 13:10:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: