Those who love passionately teach us how to live

2009-12-26 / 21:35:20
Det bådar inte gott att jag redan börjar bli trött och att jag jobbar fram till 3 inatt. Får dricka Cola och äta massa socker i ett försök att chocka kroppen till att vara vaken. Haha!

Tänkte visa denna jättefina tavla som jag fick av mamma och pappa i julklapp. Hon hade köpt den i Lycksele och nu funderar jag på att köpa några till i samma stil och ställa på en tavelist. Tycker att budskapet är så fint. Nu måste jag bara fundera ut vars jag ska hänga den.


Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så jätte mycket! Ja du mitt hår det kan jag verkligen inte klaga på - det lägger sig som jag vill och det enda jag behöver använda för att få det lockit är, L'Oreal Hot Curl!Super bra eftersom håret blir lite hårt när man använt det och det blir mycket lättare att locka! Har du inte testat det så tycker jag att du ska prova det :) Finns att köpa på ICA!

Tack så jätte mycket för tipset och nu har jag klickat hem väskan!

2009-12-27 @ 11:14:22
URL: http://matthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: