Umeå igen

2009-12-20 / 21:47:23
Julkonserten var bra, men enligt mig lite för lång. Blev så rastlös i slutet eftersom det tillslut gjorde så ont att sitta på de stenhårda kyrkbänkarna. Är hemma nu med lite mer julstämning iallafall.

Imorgon har jag lovat att skjutsa min lillebror och julhandla. Så jag är så glad att vi ska till Umeå så jag även kan träffa min fina underbara Elin som är hemma över jul. Så lycklig jag blev bara när jag hörde hennes röst över telefon. Ska inte handla till mig själv, men hoppas iaf på att hitta den här t-shirten från H&M i antingen guld eller silver.


Bildkälla: Karolin87


Kommentarer
Postat av: jenny

Åh jag hade jättejättegärna varit med på er date! Sjukt mycket vad jag saknar er! Sa till elin att ni får planera in en resa så att ni kan hälsa på! :) Och du, umeåå, skulle du kanske kanske kunna forsla dit dunken då? :) hihi



PUSS!

2009-12-20 @ 23:42:40
URL: http://jennyboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: