Vilken underbar dag

2009-12-21 / 17:45:57

Idag var jag och julhandlade med lillebror. Hjälpte honom med klapparna och sen letade vi efter någon snygg skjorta som han skulle ha nu i festtider. Sprang  även på Ann inne på Åhlens och det var så himla kul att se henne. Herregud vad tiden gått fort efter studenten.

Hittade t-shirten jag skrev om igår och den guldiga åkte med mig hem tillsammans med en kajalpenna och en svartglittrig ögonskugga från Make Up Store som ni får se sen. Träffade Elin för en fika, fyra långa månader sen sist. Trodde vi skulle krama ihjäl varandra. I Mars när sommarvärmen kommer ska jag nog åka till Valencia och sen följs vi tillsammans vidare till Palma och Jenny. Skulle vara helt underbart och det blir nog svårt att annars måsta vänta hela sommaren innan vi kan ses igen.

När jag vinkat hejdå till Elin så åkte vi hemåt, var livrädd emellanåt både på dit och hemvägen då jag ibland inte ens såg vägen pågrund av snöröken. Vi tog oss hem i säkerhet i varje fall och det är ju det viktigaste.


Kommentarer
Postat av: Putte

Underbara Malin! jag hoppas att vi kan ses mer nu när jag är hemma! Men annars blire tele!!

2009-12-22 @ 20:57:33
URL: http://fyrakronor.blogg.se/
Postat av: Jenny

Åh det där tycker jag lät som en SUPERidé!!

2009-12-24 @ 16:06:53
URL: http://jennyboberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: