Dagen efter

2009-07-11 / 09:34:44

Planerna som vi hade igår som jag inte kunnat berätta om var att vi hade planerat en överraskningsfest för Jimmy Å. Det var så kul eftersom han inte anade något! Vi hade hyrt raggarklubben och innan vi tog dit honom satt jag, robin, jimmy och strömberg hemma hos oss. Vi skulle på något sätt få på Jimmy ögonbindel och hörselkåpor..och för att det skulle gå och tejpade vi hans händer också, haha! Han såg så rolig ut när han inte förstod vad som hände och jag kan lova att han stretade emot..

När vi kom på raggarklubben var alla redan där så jag gick upp och sa åt dem att vara tysta och sedan kom de in med Jimmy och tog av honom hans ögonbindel. Han blev glad iallafall och det var ju det som var meningen med allt :) Jag hade en rolig kväll..dansade, skrattade och så lyckades jag även ramla och slå min arm när jag hade en tävling med Fredrik. Bilder kommer nog senare, terese hade nämligen kameran med sig :)

Nu ska jag på jobbet, hoppas ni får en fin lördag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: