Marknadsfredag

2009-07-17 / 12:30:36

När jag slutade jobba igår så gick jag hem och fixade mig för att sedan hämta upp Terese och sedan åka på pizzan och äta tillsammans med Robin. Vi gick sedan och förfestade på ungdomscampingen tillsammans med "Stockholmsgänget". Jag hade väldigt roligt och vi skrattade mycket bara genom att jämföra våra dialekter. Det är verkligen natt och dag trots allt, fast jag inbillat mig att det inte är så stor skillnad.

Vi gick sedan på öltältet där det var rätt lugnt. Dansade gjorde vi till Riff Raff Ruff som spelade och innan jag gick hem köpte vi hamburgare vid OK. Det är ett måste, varje kväll :) Några bilder togs igår så de ska jag ladda upp senare. Ikväll jobbar jag mellan 16-03, men jag tror nog att vi ses i vimlet där ute ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: