Råndalen

2009-07-09 / 20:21:29
Vi har just försökt få någon ordning här hemma. Har tagit några timmar och vi är fortfarande inte klara! Men vi fortsätter imorgon istället eftersom Jimmy skulle komma förbi på besök strax. Jag glömde föresten berätta vad Hanna hade med sig hem till mig igår, den tröjan som jag ville ha från Weekday!! Önskar verkligen att den affären hade funnits någonstans i närheten..

Måste lägga ut de här fina bilderna som Robin tagit när han har spenderat tre dagar i Råndalen i deras stuga. Har aldrig kunnat följa när de åkt dit men Robin har berättar att naturen därikring är väldigt vacker. Nästa gång ska jag definitivt med :)


Kommentarer
Postat av: Ann

Åh vad mysigt det såg ut att vara där! :)

Hoppas att du har det bra Malin.

Vi borde faktiskt fixa någon klass/tjej-träff snart tycker jag! innan alla försvinner åt tusen håll. :)

2009-07-10 @ 23:08:15
URL: http://nna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: