Skattgömma

2009-07-06 / 21:22:30
Vi har just sett ett avsnitt av någon dokusåpa på trean och nu ska jag bänka mig framför den nya säsongen av Lipstick Jungle. Men måste ju titta in till min trogna läsare en sväng först!

Ikväll sover jag på Strandvägen i gästrummet. Det känns bra att inte behöva sova hemma i skogen själv och dessutom har jag supernära till jobbet imorgon. Mamma hade föresten hittat massor av kläder hemma där som jag verkligen blev glad att se igen. Bland annat en jättesnygg spetsklänning från Zoul som jag hade på examen i nian, ett blommigt linne och en rosa kjol med hög midja. Tror även att det fanns ett par jeans som jag saknat i skattgömman :)

Fastnade för den här fina klänningen som fanns på Nelly. Det är en Elise Ryan klänning och jag tycker den var riktigt cool :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: