Låst telefon

2009-07-10 / 13:02:59
Godmorgon allihopa. Igår hade robin besök hela kvällen och jag gjorde dem sällskap ett tag. Sedan lade jag en beställning på ASOS. Den får ni se när kläderna kommer och det lär väl dröja ett tag :) Idag har vi roliga planer på G som jag faktiskt börjar bli lite nervös för, men det är trots allt tanken som räknas.

Igårkväll när jag bad robin starta min mobil som hade slocknat så råkade han slå in fel pinkod 3 gånger, så nu är min telefon låst och jag är rädd att papperet med min puk-kod har försvunnit efter alla gånger jag flyttat. Vi beställde en ny på Halebop men det skulle ta 3 arbetsdagar att få den. Så i värsta fall har jag ingen telefon förrän tisdag! Ni som måste ha tag på mig får ringa på Robins mobil eller på vår hemtelefon :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: