Vilhelmina

2009-07-12 / 17:00:45
Igår satt jag här hemma helt ensam efter jobbet. Jag valde mellan att ta bilen upp på Ica och köpa godis och se en film eller att åka med till Vilhelmina med Evelina. I sista stund bestämde jag mig för att följa och jag ångrar det inte. Vi hade en jättetrevlig kväll och dessutom lugn vilket var skönt. Var hemma vid tre inatt och då stupade jag i säng!

Just nu håller Lowe på att laga mat till mig och Robin. Pasta med kycklingsås, det blir nog toppen! Sedan börjar jag jobba klockan 18 :)

Här är en av de saker jag beställde från Asos. En grå kavaj med uppkavlade ärmar! Har länge velat ha en grå lång kavaj för jag tycker det är så snyggt tillsammans med en vit enkel tröja och klackar! Hoppas bara att den kommer passa nu :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: