För jag..

2009-06-09 / 22:05:28
tar snart studenten!!! Ni anar inte hur mycket fjärilar som flyger omkring i min mage just nu och jag är så sjukt lycklig över att jag klarat tre tuffa år på gymnasiet, för tro mig..det var mer än en gång som jag tvivlat. Jag är glad att jag trots allt har haft en stöttande underbar familj och en pojkvän som alltid funnits där för mig! När jag skulle förklara det för Robin så kom det ett par tårar, för du är den enda som förstod mig och den enda som behövde det. Jag kommer alltid minnas de underbara människor jag träffat här och de närmaste kommer jag alltid hålla hårt i och behålla i mitt liv. Jag älskar er otroligt mycket!

Kvällen har varit dessutom varit toppen, middagen var så god och flaket blev jättefint. Blev riktigt stolta. Tyvärr kan jag ju inte visa er bilderna på det nu men det kommer så fort jag hinner, vilket jag är rädd dröjer då jag direkt på torsdagmorgon tar ett flyg till Malmö! Jag lovar att göra så gott jag kan! :) Stämningen ikväll har iaf varit på topp och vi har planerat morgondagen in i minsta detalj. iiiih, jag är så lycklig!!

Nu ska jag och min trogna sovkamrat Jenny Bobby Boberg måla våra naglar och fixa och trixa med det sista inför champagnefrukosten.

Kommentarer
Postat av: Ann

Åhh!! Vad pirrigt det är! Vi ses imorgon, taggade och glada! :)

2009-06-09 @ 23:43:53
URL: http://nna.blogg.se/
Postat av: Sofie

Puss

2009-06-10 @ 06:34:20
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com
Postat av: Emma

Grattis malin! Hoppas ni får en superbra dag! :)

2009-06-10 @ 09:24:30
URL: http://pyzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: