Fredagskvällen

2009-06-06 / 12:56:22
Gårdagskvällen var himla lyckad. Vi spelade pratmakarna och galenpanna. Vi cyklade bort till Corona men där var också resten av stan. Så det var fullt , vi var längst bak i kön och de släppte bara in en person om en annan gick ut. Kort och gott så gav vi upp, jag gick hem med min superhöga klackar - det var långt och kallt. Men väl hemma blev jag road av en jättefull Jenny innan jag somnade vid halv tre. Nu har vi just ätit på Max och ska spendera resten av dagen med att vila upp oss till kvällen då vi ska möta upp några i klassen hos Jonathan.

Här är kvällen i bilder..jag tog inte många alls, det är lätt att glömma bort kameran när man har roligt!








Kommentarer
Postat av: emma

du var jätefin på balen! och gud vad jenny har blåa ögon

2009-06-07 @ 14:25:54
URL: http://entrappaupp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: