Hemmakväll

2009-06-07 / 11:59:30
Igår var våra planer fest eller hemmakväll eftersom vi var så sjukt slitna. Vi valde tillslut att gå och köpa 1 kg (!) godis och se fotbollen! Vi lånade sedan Jennys mammas bil och åkte ut till Carlslid och Emma :) Därifrån for vi sedan ned på tivolit och åkte karusell, det har jag inte gjort på flera år så jag var nöjd. Kubb var sedan tanken men det är så sjukt kallt ute på kvällarna så vi gick hem till mig.






Nu har just Jenny åkt hem till sig och jag väntar på min älskling. Han ringde imorse och sa att han var påväg hit eftersom han missar min student på onsdag. Jag blir så himla glad att han kommer hit idag! Puss på dig.

Kommentarer
Postat av: Putte

malinken, jag ogillar skarpt det faktum att man inte kan kopiera bilder som du lägger ut på bloggen!

2009-06-08 @ 15:50:39
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: