Jag var ...

2009-06-01 / 09:51:04
..så himla trött imorse när klockan ringde, men nu är jag på benen. Det värsta är att när jag tittade mig i spegeln så ser jag varför min läpp varit så öm, jag har nämligen en fläskläpp. Lagom till balen och allt, toppen! Jag hoppas verkligen svullnaden har lagt sig till ikväll, för såhär kan jag ju inte se ut. Dessutum är jag bjuden på middag hos Henke och Petra ikväll..så nu håller vi tummarna!

Nu måste jag på skolan för att göra den absolut sista uppgiften, jag ska sitta där tills den är klar inte en sekund mindre. Sen ska jag köpa lite småsaker till torsdag. Ni får ha en bra dag!

Tre fina nyheter på Stylebystars.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Den sista var jättefin :)

2009-06-01 @ 15:25:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: