Min student.

2009-06-11 / 09:14:19

Nu har jag tagit studenten!!! Det var en helt galet rolig dag med skratt och tårar. Jag vet inte riktigt vars jag ska börja eftersom allt var så otroligt bra. Vi började dagen med champagnefrukost hos Victoria där vi taggade upp inför dagen. Därifrån gick vi till skolan med tutor och sång innan vi tog vårt klasskort. Vi samlades sedan alla studenter utanför aulan. Det var en så sjukt bra stämning att jag inte kunde sluta le..och skrika sönder min röst. Väl inne i aulan fortsatte allt firande, vi lyssnade på massa musik innan brandlarmet gick och vi var tvungna att gå ut, det var någon som hade tänt på en papperskorg i en del av vår skola så brandkåren fick komma och släcka innan vi fick gå in igen. Sist men inte minst så fick jag mina betyg och sedan sprang vi ut ur skolan!

Flaket var iaf höjdpunkten på dagen. Så roligt!! Efter det hade jag min mottagning där jag fick superfina presenter. Jag fick bland annat ett halsband från Efva Attling som det står "Carpe Diem" på, pengar till en ny kamera, skålar, blommor, presentkort. Var så glad att alla hade åkt så långt för att gratta mig på studenten! Efter mottagning och lite vila så drog vi igång igen med förfest och sedan studentfesten på X3M. Vi stod i kö i 20 minuter innan vi  kom in och jag skojar inte när jag säger att det var som en bastu där inne, tänkt er 1400 studenter under samma tak, dansandes och skrikandes. Men kul var det!!

Tänkte publicera lite blandade bilder nu eftersom jag åker om ett par timmar och hälsar på min syster. Så ni inte får vänta för länge på alla bilderna :)
Jag hade på mig vit klänning från Kate,Paris and I MQ och skor från Chilli










Det var allt för nu. Nu ska jag packa min väska och åka till Malmö. Vi ska även åka till Köpenhamn en dag, det ska bli kul..har aldrig varit där. Hoppas ni får det bra, jag hör av mig och mer bilder blir det när jag kommer hem! :)



Kommentarer
Postat av: Putte

Jag ser bilderna men jag kan fortfarande inte fatta att det är vi på dem. Jag älskar dig.

2009-06-11 @ 18:29:51
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: