Randigt

2009-06-01 / 22:22:50
Blev bjuden på en jättegod middag hemma hos Petra och Henrik idag. Kött, potatis, svamp och grönsaker. Sminkningen blev dessutom toppen och nu har vi även spikat en tid. Ingen dagens kan jag visa i veckan tyvärr då jag glömt min kamera i Åsele, så ni får stå ut med mina gamla tråkiga bilder :)

Har just suttit och tittat igenom alla hemsidor med kläder och letat efter randiga plagg. Jag har verkligen blivit galen i allt vad randigt heter. Vill ha en svart/vit randig tröja till och helst flera blå/vit randiga. Det är så fräscht! Nu har jag iallafall två snygga randiga plagg i min garderob och jag vill bara fylla den med fler..
(bilderna är klickbara)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: