Sista kvällen

2009-06-15 / 20:49:52
Ikväll är vår sista kväll i södra delen av landet för den här gången då vi flyger hem imorgon vid klockan 16. Vi har haft en fin dag i Danmark, älskade det där borta. Att det bara tog 20 minuter med tåg var ju inte helt fel. Fick till och ned en Ben and Jerrys glass i solen :) Nu ska vi krypa ihop i en säng och se en film på laptopen, Changeling. Det är mysigt, speciellt då det inte händer så ofta.

Jag insåg just idag att jag faktiskt flyttar hem nu, om så bara för ett kort tag (eller så inte) Jag ska bli sambo, och jag längtar!

Jag i Köpenhamn idag, lagomt nöjd med vädret och att jag kände mig någorlunda frisk!!


Kommentarer
Postat av: Robin

Jag vill också smaka på ben & jerry´s!! :)

Jag längtar tills i morgon då du kommer hem älskling jag saknar dig jätte jätte mycket!

Älskar dig PUSS

2009-06-15 @ 21:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: