Söndag

2009-06-21 / 19:10:52
Idag har varit en riktig toppendag, solen skiner och det är varmt. Lite färg har jag fått efter att ha pressat någon timme i en solstol hemma hos mamma och pappa :) Gick även en promenad runt Söråsele och så har jag försökt styra upp en tjejmiddag på lördag och en fest lite längre fram.

I veckan är jag ledig rätt mycket, ska försöka ta vara på det fina vädret som tydligen bara ska bli bättre. På torsdag så åker vi till Umeå för att flytta ut ur lägenheten. Känns både jobbigt och tråkigt men nu börjar ju faktiskt nästa kapitel i mitt liv..

Kolla vilken fin och somrig topp Nelly har fått in. Gillar den bara axeln och färgen

Kommentarer
Postat av: jenny

jag är ledig då, kanske dyker förbi med dina skor ;)

2009-06-21 @ 20:01:22
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: