Studentbilder

2009-06-22 / 10:07:11

Vaknar alltid så tidigt när solen skiner, vill ta vara på varenda sekund. Jobbade kväll igår mellan 18-01 och idag är jag ledig. Ska äta lunch med mamma klockan halv tolv, det ska bli mysigt :)

Måste ju visa lite fler bilder från studenten och nu har jag lite tid över. Jag börjar med att visa från dagen och sen får jag visa bilder från kvällen någon annan gång så det inte blir allt för mycket..

Här är vårt fina flak, vi blev väldigt nöjda..

Emma, Linn och Sara på champagnefrukosten


Sp3a var taggade..

friskvård också..

Någon startade en brand så brandlarmet gick och vi var tvungna att gå ut..


Påväg in mot stan med flaket, så galet skoj!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: