Vi har ...

2009-06-16 / 10:30:53

..strax packat alla våra saker och städat ut vårt rum. Hanna är på jobbet och kommer och skjutsar oss till flygplatsen senare! Jag har blivit sämre igen, tråkigt nog.  Min energi är på noll och jag är otroligt svag. Det beror nog på att jag inte ätit ordenligt sedan i fredags men tyvärr blir jag bara sämre när jag försöker mig på att äta något. Jag längtar hem nu, där jag allra helst vill vara när allt inte är som det ska!

Men trots att jag varit sjuk har det varit en bra vistelse här nere. Shoppingen blev visserligen inte så mycket som jag från början trodde men några fina plagg och saker har jag med mig hem! :)

Här har ni två fina nyheter från Nelly


Kommentarer
Postat av: Pauline

Din blogg är jättefin!

Har du gjort din design själv?

2009-06-16 @ 13:25:10
URL: http://paulinestenseth.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: