Åh, boring

2009-03-27 / 12:40:46
Vilken extremt urtråkig dag. Jag brukar ha 5 lektioner på fredagar. Jag har inte haft något att göra på någon av lektionerna eftersom jag ligger lite före då jag bestämt mig för att slippa stressa med allt skolarbete innan lovet. Jag ångrar det nu, 4 timmar av rastlöshet och 1 hel timme kvar till min enda lektion idag. Jag hatar det!

Jag får vara glad att jag har massvis med roligt att se fram emot och att jag faktiskt kommer att ha nytta av att ha gjort bort massa skolarbete i förväg!

Kommentarer
Postat av: Anonym

malinken, dålig uppdatering nu!

2009-03-29 @ 22:40:43
Postat av: Anonym

//jenny

2009-03-30 @ 22:12:06
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: