God morgon

2009-03-16 / 09:57:13
Det blev ingen sovmorgon för mig idag. Vaknade av solen lyste in vid åtta, ett väldigt skönt uppvaknade. Tänkte att jag lika gärna kunde göra bort mitt Engelska C arbete så nu är det klart. Måste packa min väska strax. Jag längtar till min lägenhet där vi iaf har en lampa inne på toaletten, haha! Robin ska hämta upp mig hans lunch och skjutsa mig till busstationen. Skönt att slippa gå hela vägen med packning :)

Jag blev kär i den här toppen. Fin som den är till jeans eller till en kjol med hög midja. Jag gillar alla färgerna! Självklart har jag hittat den på Nelly. Helt klart den bästa webbshoppen just nu

Kommentarer
Postat av: Terese

Det är sant då du säger det men jag kom inte ihåg det då vi tittade vilket pass vi skulle gå på, men som sagt. Det var tur att de hade step istället ;P

Vi ses ikväll! Puss :)

2009-03-16 @ 11:30:47
URL: http://muniti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: