Love

2009-03-31 / 20:32:18
Jag är helt kär i Zouls sommarkollektion. De finaste kläderna har de definitivt och de finns på MQ! Imorgon ska jag dit och köpa ett linne som jag provade idag. Ett ljusrosa med knyt i midjan och knappar, som en skjorta utan ärmar ungefär :) De har jeansleggings, slitna jeansshorts, fina spetstoppar, jeansvästar och söta skjortor, toppar och korta jackor. Jag vill ha allt! 

Jag kom iaf hem med det här  pudret från Maxfactor med en jättemjuk sminkpuff. Ska testa det imorgon! Hoppas att det funkar bra.
(bilderna är klickbara)

Kommentarer
Postat av: Evelina

vänta till helgen gumman ;) jag vill också handla

2009-04-01 @ 10:16:27
URL: http://ev3linas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: