Nöjd

2009-03-24 / 14:53:30
Jag är så nöjd och glad idag. Allt har gått precis som jag vill idag, skolan känns inte lika tung längre. Det är bara den här veckan jag kommer få kämpa och sen lugnar det ned sig och jag har dessutom just fått veta att jag är ledig imorgon, underbara ledighet! Då hinner jag med allt som jag tänkt göra, listan är nämligen lång. Och tid för klipp och färgning har jag också bokat innan bal och student :)

Som vanligt har Nelly fått in massa underbara nyheter. En av de här två klänningarna funderar jag på att beställa till sommaren, vilken tycker ni?

Kommentarer
Postat av: Anonym

den korallfärgade..

2009-03-24 @ 15:18:56
Postat av: !

nr 2, såklart!

2009-03-26 @ 21:23:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: