Sun

2009-03-10 / 14:31:22
Idag känner jag mig riktigt effektiv. Har gjort klart en uppsats som stressat mig i flera veckor, så nu kan jag stryka den från min lista. Jag har just kommit hem från Teg eftersom jag hade bestämt mig för att prova solariet SunTan där. Jag förstod ingenting hur man skulle göra så jag fick fråga en tjej som städade där, hon var snäll och hjälpte mig, haha! Var skönt att bara ligga och slappna av i värmen ett tag även fast jag vet att det inte är bra.

Ska strax göra ngt gott fika, sen duscha och fixa iordning mig för ikväll. Ska till Henke innan Olearys..men vad ska jag ha på mig?

Lägger ut min absoluta favoritlåt just nu. Älskar rösten, texten, allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: