Torsdagen

2009-03-12 / 09:33:45

Igårkväll så gick jag och terese på bodypump. Jag var väldigt skakis i kroppen vilket var jättejobbigt eftersom det inte gick att ta i på samma sätt. Var skönt att komma hem sedan och slänga sig i soffan framför tv:n och med datorn i knät! Pratade föresten också med mamma igår och hon berättade att min bikini hade kommit, ska bli spännande att prova den ihelgen.

Idag börjar jag inte förns klockan 10.30 och så har jag bara två lektioner. Har ändå massor att göra efter att jag slutat, vi ska städa i lägenheten, jag ska träna och så har jag ett stort prov på fredag som jag måste plugga till.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej. Jo allt är bra. Själv? Japp, vi får göra det. Kram

2009-03-12 @ 21:11:31
URL: http://lillasysterrs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: