Proom

2009-03-19 / 20:46:56
Vilken rolig kväll det här har varit :) Hade tyvärr inte en chans att hinna till UF mässan, men det blir nog imorgon istället. Jag och Terese gick på Bodystep klockan 18, efter passet var klart följdes vi hem till Sofie och där var min balklänning. Jag var verkligen nervös på vägen hem att klänningen inte skulle passa, efter 25 minuters promenad hade jag gått igenom hela listan på vad som kunde bli fel, haha! När jag kom in genom dörren så tog jag på mig den direkt och den satt så bra. Den är enkel och fin och jag längtar tills dagen då jag får bära den.Jag gillar färgen jättemycket också även om det inte är en färg jag bär så mycket annars.

Nu tänkte jag ta ett långt bad och sen smörja in mig med lite Dove brun utan sol. Lite färg skulle jag vilja få, ungefär som på den här bilden. Helt galet vad mörkt mitt hår var där föresten!




Kommentarer
Postat av: M

Jag vill också gå på bal!

Hör om du har någon icke-ful killkompis som inte har någon att gå med ;)

2009-03-19 @ 21:28:57
URL: http://t0ken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: