Dagens

2009-03-23 / 17:08:35
Jag och Elin var på Swedbank idag för att föra över pengar till Barnhemmet vi jobbat med som ligger i Kenya, varför hamnar man föresten alltid hos de suraste personerna i personalen? Vi blev riktigt glada då det visade sig att vi hade samlat ihop 4712 kronor till dem! Vårt projekt är så gott som klart nu och det känns underbart.
 
Ikväll så ska jag på spinning í 35 minuter och försöka skriva klart mitt bröllopstal. Har ni några tips på fina kärleksdikter? 

Idag körde jag på lager på lager och min snygga fiorelli väska. Vitt linne från Åhlens, grå väst från GT, svart kofta från H&M, väska från Accent och bambooörhängen från Cocoo


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du dom flesta på kundservice på swedbank är rätt otrevliga dom med.. Tyvärr. Men dock finns det ju dom som är jättetrevliga också :)

2009-03-23 @ 19:17:19
Postat av: Emma

Du dom flesta på kundservice på swedbank är rätt otrevliga dom med.. Tyvärr. Men dock finns det ju dom som är jättetrevliga också :)

2009-03-23 @ 19:17:31
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Emma

Ja ibland funderar man varför vissa fått anställning inom ett serviceyrke.

Med mig är det som det är, men jag hoppas det går över snabbt. Är det bra med dig? Och ses vi i helgen? :)

2009-03-23 @ 20:41:58
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: Emma

tyckte jag skrev en kommentar men kom nog aldrig fram..

Men man undrar hur vissa fått anställning inom ett serviceyrke egentligen..

Med mig är det inte allt för vidars men jag hoppas att det blir bra till helgen! :) du då? Och ses vi i helgen?

2009-03-23 @ 20:47:50
URL: http://pyzens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: