Dagens

2009-03-26 / 19:31:49
Jag tränade själv ikväll eftersom Terese har åkt till Åsele en dag tidigare.Det var trist att inte ha någon att gå dit med, men passet var skoj! Jag älskar step. Strax ska jag försöka packa inför helgen, vet inte alls vad jag ska ha med mig men om jag känner mig själv rätt kommer jag packa mer kläder än jag har möjlighet att använda, haha! Imorgon åker vi till Åsele direkt efter skolan och väl där så har vi bokat bord på pizzan så jag, Jenny och Elin ska skynda oss hem och byta om innan vi ska träffa alla andra :)

Här är vad jag hade på mig idag. Svart ribbat linne, utanpå ett linne från H&M "fashion for aids" och kofta GT

Hade mitt nya diadem också. Gud vad mitt hår har växt på 5 veckor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: