The shoe

2009-03-18 / 20:48:59
Egentligen borde jag göra läxa just nu. Insåg just att jag har rätt mycket att göra, men jag känner samtidigt att det kommer ordna upp sig rätt snabbt. Jag har fått i uppgift att skriva ett bröllopstal, det känns väldigt svårt. 3 minuter ska jag prata. En fin dikt blir nog bra!

Jag vet inte riktigt hur jag ska göra med skor till balen just nu. Tänkte därför visa er skorna jag tittat på idag som jag blivit så sugen på att köpa. De är väldigt enkla men med en rosett som gör att skon blir något extra! Så, vad tror ni? Mamma, säg vad du tycker..haha!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Dom skorna skulle passa så bra med väskan med rosetten. Och mina skor med den vita väskan! :) Måste gå och pröva skorna imorgon igen! haha

2009-03-18 @ 21:53:46
URL: http://sofiieolofsson.blogspot.com
Postat av: mamma

tycker att dom va snygg:) konstigt va.....Men sant.KRAMAR .ps köp dom du.

2009-03-19 @ 21:35:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: