Dagens

2009-03-31 / 19:07:15
Jag har ätit ett jättegott kvällfika. Man tar frusna hallon, en banan, kiwi och så lite russin. Det är hur gott som helst tillsammans! Idag så var vi på boxning som alltid på tisdagar, önskar att jag kunde få ta med mig Robin dit i helgen, vi skulle nog ha jätteskoj tillsammans på det passet. Men jag fick lova att om han skulle komma så skulle vi inte fara dit och av bara farten så kände jag mig extra snäll så jag lovade honom en massage och en hemmalagad middag på fredagkväll också. Haha, jag tror att jag lovat för mycket redan!

Idag ser jag rätt tråkig ut eftersom jag fick bråttom imorse, men jag visar det ändå. Jag på mig ett grönt linne från Indiska, svart kofta som är längre bak och jeans från GT

Och örhängena köpte jag i Spanien, jag har faktiskt aldrig använt dem eftersom jag helt glömt bort att jag haft dem! :)

Kommentarer
Postat av: Robin

Ja älskling man ska inte säga för mycket för då får man allt lida pin:) haha Men du måste hålla vad du sa om jag nu kanske kommer:)

Fan vilken tid det tar innan det torkar jag kan ju inte börja lägga dom andra förns det har torkat riktigt:( Saknar dig jätte mycket puss puss

2009-03-31 @ 19:36:01
Postat av: Malin

Haha, jag vet. Attans! Ja, klart jag håller vad jag sa, föresten är du den enda jag gillar att laga mat till :) Ja, gud vad spännande att ha en duschvägg när jag kommer hem nästa gång. Gör lite varje dag istället om det torkar dåligt :) Detsamma, puuuss!

2009-03-31 @ 19:40:39
URL: http://malineriiksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: