Söndag

2009-03-15 / 21:45:38
Jag och Robin har just sett på Wipeout, det nya programmet på 5:an. Jag skrattade så jag fick ont i magen, såg ju sjukt skoj ut. Jag skulle vilja testa de där hinderbanorna, men helst inte på tv ;P Inatt sover jag hemma i Åsele för att ta 11.40 bussen till Umeå imorgon så jag hinner gå och träna med Terese på kvällen och göra alla läxor jag har!

Det kommer garanterat bli en bättre vecka nu. Förlåt att ni fått läsa lite gnäll i veckan som varit, men jag har inte riktigt varit mig själv. Jag är glad för alla underbara och positiva människor jag har omkring mig och min familj är det allra käraste jag har!

Lite Spanienbilder, de gör mig alltid glad..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: