Vilken dag

2009-03-01 / 21:00:35
Jag och Robin tog en lång promenad idag. Vi hade tänkt gå och hälsa på mamma och pappa så vi började gå längs skoterspåren på isen. Hade jag vetat att det skulle bli så extremt jobbigt så hade jag nog stannat hemma, haha! Vi hade motvind, det var lös och djup snö och jättekallt. Vi fick gå hela vägen tillbaka också då de inte var hemma. Vi hade därför haft en riktig myskväll nyss. Robin har envisats med att kittla mig tills jag ber om nåd och jag försöker väl mest ge igen, förgäves. Godis och dricka har vi också ätit och strax börjar Beck!

Har suttit och kollat runt lite på kläder och sånt som jag tänkt beställa.
Här är ett av halsbanden jag tänkt skicka efter. Tycker det var jättefint och till ett bra pris dessutom :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Okej :) aja, det är nu bokat hos din frisör så nu får vi se vad det blir :)

2009-03-02 @ 09:41:47
URL: http://pyzens.blogg.se/
Postat av: M

Var har du hittat halsbandet och vad kostar det? Sett ett liknande på Sellbergs guld i Umeå nämligen ;>

2009-03-03 @ 16:10:41
URL: http://t0ken.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: