Arlanda

2009-05-13 / 13:54:07
Herregud vad kallt det är här hemma, fryser så fort jag går utanför dörren. Måste ta tag i tvätten och sedan packa de saker jag ska ta med mig till Umeå ikväll. Längtar så otroligt tills jag får träffa Elin och Jenny igen imorgon, det finns massvis med saker att berätta..

Tänkte börja med lite bilder från resan nu och tar det lite i taget :)
Vi spenderade första natten på en stenhård bänk på Arlanda vilket resulterade i att vi inte sov på 36 timmar. Men vi hade lika kul för det..


Jag och Sanna åt supergoda kycklingmackor och drack päroncider klockan 5 på morgonen

Helt folktomt var det dessutom..

Kommentarer
Postat av: Putte

Åh! mer bilder! jag vill höra allt imorgon! puss!

2009-05-13 @ 14:55:45
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: