Brännbollsyran 09

2009-05-30 / 14:04:13
Jag hade verkligen en underbar dag igår. Kunde inte ha blivit bättre trots att vi förlorade alla våra matcher, förklaringen är kanske att vi hade vin istället för vatten i våra flaskor, haha! Vi blev utebrända 3 gånger i de två första matcherna på endast 12 minuter. Ett topplag helt enkelt ;) Våra tema var...indianer

Vi träffades hos vickan på morgonen..


Jocke och Sandra

Jenny och Elin

Sedan begav vi oss till Mariehemsängarna..




Vårat lag bestod av Jocke L, Jocke W, Elin, Vickan, jag, Jenny, Terese och Sandra..



Tyvärr har jag inte tid att lägga ut fler bildern just nu. Ska ut i solen innan jag börjar jobba klockan 18, klev nämligen upp klockan 7 imorse och tog bussen till Åsele :) Så bilderna från kvällen kommer senare, stämningen på Björn Rosenström var verkligen på topp..

Kommentarer
Postat av: jenny

Åh du måste skicka alla bilder till mig sen!! :D

2009-05-30 @ 19:34:14
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: