Mer bilder..

2009-05-30 / 20:25:11
Jag har en sån sjuk träningsvärk idag, den värsta jag någonsin har haft! Ont i benen, magen, ryggen, rumpan, armarna. Värken är nästan olidlig så fort jag försöker mig på att röra på mig. Tur jag har Robin som har fått hämta massvis med saker till mig idag, haha! Att köra bil var definitivt en utmaning. Ska strax hoppa in i duschen och innan det ska jag visa lite fler bilder :)

Vi var på en förfest på Haga..

Sen åkte vi tillbaka till ängarna och KOT:s matcher..








Vi hamnade rätt långt bak med tanke på att det var sjukt mycket folk, men det var en sån underbar stämning och jag tycker verkligen att han sjöng in sommaren med "Jag är så het", så härligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: