Dagens

2009-05-13 / 17:53:05
Jag ser att många vill att jag ska lägga ut fler bilder och det är klart att jag ska göra det :) Ikväll eller imorgon så lovar jag att visa en massa fina bilder. Strax så åker jag till Umeå igen, det svider lite i hjärtat att åka ifrån Robin nu när jag vant mig vid hans närvaro men det ska bli kul att träffa Emil igen iallafall..

Idag har jag på mig tröja Ed Hardy, Jeans Leggings Zoul, MQ

Såhär ser tröjan ut, det som är runt namnet är strass! Ed Hardy är verkligen ett fint märke, älskar mina mjukisbyxor därifrån också..

Kommentarer
Postat av: Putte

känns bra att din blogg äntligen uppdateras! jag har längtat! :D

2009-05-13 @ 20:15:20
URL: http://tandsten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: