I'm in loove

2009-05-28 / 18:48:20

Den här dagen som var spenderade jag på stan. Jag kom hem med ett hårband och en väska till balen iallafall och så hittade jag en jättefin jeansjacka som jag höll mig från att köpa. Vill ju hellre spendera mina pengar på shoppingen nere i Malmö där det finns massvis med roliga affärer och dit är det ju inte så länge kvar! :) Känner ändå på mig att jag kommer ha ångest över den där jackan ett bra tag nu! Resten av dagen bestod av både det ena och det andra, en galen tant gjorde så att jag fortfarande är i chocktillstånd men utöver det så var det en riktigt trevlig dag. Jag åt glass med Terese och Sofie och solade i rådhusparken. Bättre än så blir det inte..

Här har ni den fina jackan..från Monki.


Nu kommer jag nog inte ha tid med bloggen förns på lördag eftersom jag är rätt uppbokad både ikväll och imorgon! Men jag hoppas ni får en fin kväll och en bra fredag så ses vi då vi ses! :)


Kommentarer
Postat av: Katja

Hej Malin :) den där klänningen du visade upp på bild för några inlägg sedan, den blå, var finns den? :) allt bra annars? :)

2009-05-28 @ 22:33:15
URL: http://molinklave.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: