Lördag

2009-05-16 / 10:35:52

Igår så hade jag en väldigt lugn och skön kväll med middag hos mamma och pappa och sen en massa fjant från min sida, det bara spritter i min kropp hela tiden, Den här speciella känslan jag inte känt på ett tag men som jag på sistone bara har varit. Lycklig!

Var också och hälsade på hos Morgan och Sofie för att titta på deras lägenhet och alla förändringar som de gjort sen sist, där var också Olliver och Malin. Jag och Terese stannade och såg på Talang med dem ett tag och åt glass :) Sedan så gick vi till Foppa där det var fest och därifrån åkte jag hem eftersom jag jobbar idag mellan 10-18!

Ikväll är det väl föresten Eurovision? Det måste jag se..
















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: